دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

 برف و باران جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۱۳ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۸۰۵۰
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
 برف و باران جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۱۳ آذرماه ۱۴۰۱)
  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، در پی بارش برف و باران در جاده‌های اصلی و فرعی در مناطق شمالی استان سطح این جاده‌ها لغزنده گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت افزود: بارش برف در جاده درگز-قوچان در محدوده گردنه تیوان و بزرگراه‌های باغچه - نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد و تربت حیدریه - باغچه محدوده گردنه خماری و آزادراه باغچه - مشهد در محدوده پیچ ایرانسل سطح این مسیر‌ها را لغزنده کرده است.

وی ادامه داد: بارش باران در جاده‌های قوچان، سبزوار، جوین، جغتای و نیشابور نیز رفت و آمد در این مسیر‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با استقرار سامانه بارشی در استان، بارش‌های پراکنده‌ای همراه با کاهش دما در مناطق شمالی استان خراسان رضوی روی خواهد داد و این روند به صورت متناوب ادامه دارد.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->